vendredi 4 avril 2008

brainsto..arcere

Cursul lu' Rogo, sticla de apa pe banca, covrigii pe jumate mancati si un servetel ce ne face cu ochiul..Face Cris o inimioara, pun si eu o floricica, dupa care scriu : Turturelele ( asa ne adresam noi una alteia-turturica), Cris scrie Buburuzele, Andra scrie Mandrele, Liz - Gargaritele si Dana- Duducutele! Ce faiiin! Hai sa ne numim Turturelele;;) Hai maaaa! Cum sa te duci in fata juriului cu asa nume?:)) Noi suntem firma serioasa de PR! Hai...e asa dragut..No way..Altceva..Punem valorile pe o hartie botita si incercam sa gasim un acronim..Nu mere nici asa..ooof!ce greu e sa gasesti un nume..8->

1 commentaire:

Sami a dit…

Si nu ati mai spus ce nume ati gasit in final.Vai,ce curios m-ati facut!Serios!Apropo de gasirea unui nume.Am avut si yo o experienta asemanatoare.In anu' 3,la Managementul Calitatii,am studiat "Metoda Brainstorming".Si cum sa exemplificam...?Fiind la seminar,zice profu':"Presupunem ca ne deschidem o firma.Ce nume ii dam?Facem un Brainstorming."Si am inceput fiecare sa scriem 3 nume de firma pe o foaie.Apoi,zice profu',"acordati 3 puncte pt. numele care va place cel mai mult,2 pt. urmatoru' si 1 pt. ultimul".Le-am trecut apoi pe tabla(toate numele)si am inceput cu primu':Ne place?Da.Ok,il lasam.Urmatoru'?Da.Idem.Urm.?Nu.Il stergem. <....> pana la final :D Si la cele ramase(nesterse),am inceput,in ordine,de la stanga la dreapta,fiecare student,sa acordam puncte(3,2,1).Partea cea mai haioasa e ca desi am ales un nume,nu prea avea nume! :)) Spre bucuria mea,a iesit un nume propus de mine "No Name" :))