jeudi 10 avril 2008

prezentarea..

Mda..a sosit momentul mult asteptat. Cu sperante, cu increderea in noi, in proiectul nostru, dar si cu: oboseala, scos la imprimanta pe ultima suta de metri ca sa fie totul ok;), slalom urias pana la metrou la universitate, jogging pana la statia 331, emotii din partea cristinei, elizei si danei care ne asteptau.., nervii nostri (adica ai mei -bulinush si ai andrei) ca am prins doar rosu la semafor..Nu mai trebuie precizat ca am stat ca niste sardine in autobuz si nici ca am fost calcate de n ori-noroc ca ciorapii au rezistat, am avut emotii pana si pentru ei..:)) Toate bune si frumoase, am sosit ca niste floricele, de parca ziceai ca filmam reclama la Rexona cu SuperWomen! Ajungem si la locul cu pricina intr-un final si aflam ca mai avem 2 echipe inaintea noastra, adik aproximativ 20 min. Buuun, super..avem si noi timp sa ne tragem suflul si sa stabilim ultimele detalii: mapele sunt in regula, avem clipboarduri cu trifoias iar noi suntem destul de relaxate.. Fara puneri in scena prea elaborate, doar reactie de moment, emotii, obraji rosiori, ochi scanteietori si raspuns la intrebari:) Dupa, s-a lasat cu poze in Herestraul plin de flori parfumate si frumooooase, cu aer curat, si cu..somn de voie-nu in herestrau:))Cam asa a fost la noi....:)

Aucun commentaire: