jeudi 3 avril 2008

operatiunea tramvaiul..

Azi e zi de dus la facultate..Iar tramvaiul 32 pana la unirii , dupa care metroul o statie..(valabil pt Cristina). Ii multumim tramvaiului pe aceasta cale, pt ca el reprezinta muza colegei noastre care da cate un telefon scurt si putin zdruncinat de trepidatiile tramvaiului aglomerat: Am gasit! Mi-a mai venit o idee! Eu: Cum? stai ca nu te aud! Vorbeste mai tare! aha..acum da! Zi ca eu receptez;;) Ok, super! dar unde esti, cum de ti-a venit tocmai acum? aseara n-ai putut:p In tramvai..:)) Perfect, cred ca am sa circul si eu cu tramvaiul tau de acum inainte;;) Dana vine si ea la facultate si zice: azi in metrou ma gandeam ca ar fi bine sa..Care va sa zica: mijloacele de transport in comun sunt mai ceva ca natura pentru Eminescu! Sfatul nostru: circulati cat mai mult cu tramvaiul si metroul; sunt bune si troleul si autobuzul!;)
Teorema: Daca si numai daca te inghesuie nenea cu geaca neagra in tramvai, daca si numai daca stai in unghi de 45 grade fata de sol(eventual cu nasul lipit de geam), atunci ideile iti fulgera prin mine!

2 commentaires:

Sami a dit…

Cred ca articolul asta nu e prea legat.E ca maioneza "rupta".Nu-i nimic,am inteles esenta.Traiasca RATT(la altii RATB,RAT x,y,z) :D Si daca tot v-ati tras blog in "frantzuza",de ce n-ati scris nimic de Franta,mesdemoiselles?Sau macar de .. Paris.

Anonyme a dit…

Damn' deci asta era... o sa circulam si noi mai des cu mijloacele de transport in comun, si anume.. autobuzele TirSib (ca noi nu avem metrou si tramvai...suntem mai saracutzi asa :D)...pentru a dobandi mai multe idei pe care mai apoi sa le mixam;)

Pai speram si noi sa ne intalnim la Conferinte sau la brief. Daca nu se stabileste alt criteriu de recunoastere... intrebat si voi de Ideas Jockey ;)

Toate cele bune!